ako na chute??

12. dubna 2010 v 12:16 |  Pro-ana-mia
...něco sladkého?
Počkejte půl hodiny a vypijte sklenici vody nebo zeleného čaje s citronem. Nepomáhá? Tak
si dejte:
· sušené ovoce
· mraženou ovocnou dřeň
· mražené hrozny nebo borůvky
· nízkotučné jogurty lákavých příchutí (kapučíno, čokoláda, kokos, tropické ovoce…)

…něco křupavého?
Vyzkoušejte:
· obyčejný nízkotučný popcorn do mikrovlnky (bez příchutě) - dochutit si ho můžete trochou parmazánu
· nízkotučné celozrnné krekry (seženete v obchodech se zdravou výživou)
· tortillové hranolky (nakrájejte tortillu na plátky, dejte na pečící papír a pečte v troubě na 400 stupňů 5 - 10 minut)
· baby karotku nebo celer, které můžete máčet třeba v sýrovém nebo česnekovém dipu s bylinkami (vyrobíte ho jednoduše z nízkotučného jogurtu)

... potřebujete akutně zahnat hlad?
Dejte si (alespoň než začnete kuchtit něco jiného, zdravého):
· dva plátky nízkotučného sýra
· vejce uvařené natvrdo
· dvě ruličky krůtí šunky
· trochu čočky nebo černých fazolí smíchaných s dresingem
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 stacy stacy | 16. května 2011 v 19:56 | Reagovat

si chora a aj cely tento tboj blog !! sa uvedom laskavo a nenahovaraj ludi na stupidity,ake tu mas popisane !!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama