chorá a unavená

9. února 2011 v 15:05 |  Dear Diary
Čaute kočky. Takže po dlhšej odmlke som tu zase... keď sedím doma s chorým hrdlom, boľavým žalúdkom a nervami v riti. Bratovi zase preplo, ušiel nám z toho centra v Senci. Nič sme o ňom nevedeli celý deň až dopolnoci kym sa sam nevratil na políciu a nenahlásil sa. No poevdzte, čo je už len toto za drbnuté zariadenie ked im odtiaľ decká utekajú!!§ Vôbec ich akože nestrážia či čo?... Nekomentujem! Ale vy môžete

Počas tejto mojej choroby mi dr. nasadila lieky z ktorých je jeden z hlavných vedľajších účinkov NECHUTENSTVO DO JEDLA. Čo mne pravdaže celkom vyhovovalo . Jaj... toľkokrát som si už povedala že s tým rpestanem..lenže ono sa to stále vracia aj ked nechcem. Nechutí mi papať a akonáhle vidím že váha klesá pohltí ma to ešte viac...Za tento týžden zišli dolu 3 kilá.. Neviem či sa mám tešiť alebo nad sebou plakať. Sa niekedy cítim ako rozpolčená osobnosť - jedna mi hovorí racionalnym rozumom aby soms  tým rpestala že sa sama ničím... a to druhé sa toho nechce vzdať kedže s tym akosi žijem už tri roky a každé ráno sa skumam v zrkadle a na váhe. Neviem sa ovládnuť. Proste to nadomnou akosi úplne zvíťazilo .. Ako dalej? Ja som uplne vysilená, nevládzem.. som jak mucha


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 own-ana-world own-ana-world | Web | 9. února 2011 v 16:16 | Reagovat

miláčik, tuším sme na tom rovnako :-( jedno vraví ,,prestaň s tým!" druhé vraví ,,pokračuj!" čiže tiež mi rovnako šibe :-? ale to je super, ked ti tak zbehla váha :-) aa aké sú to lieky? ;-) aj ja ich chceeeem :-D držím palčeky zlatko, nech sa čím prv vyliečiš :-)

2 cheetah cheetah | E-mail | Web | 9. února 2011 v 16:52 | Reagovat

hej?.. niekedy mám pocit že skončím na psychiatrii... :/:/... ovlaju sa AERINAZE ale neviem či to nie je iba na predpis maji..

3 K. K. | Web | 9. února 2011 v 18:37 | Reagovat

tu "nechutenstvost" nebo jak to napsat :D ti závidim

4 cheetah cheetah | E-mail | Web | 10. února 2011 v 11:36 | Reagovat

8-O  no možno závidíš ale veru nie je to bohviečo... dnes je už štvrtý deň čo užívam tie tbl a nemôžem dobre spávať a som strašne slabá vobec nič mi nechutí ale pritom som hrozne hladná a vysilená... :(... :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama