Komentáře

1 own-ana-world own-ana-world | Web | 9. února 2011 v 16:16 | Reagovat

miláčik, tuším sme na tom rovnako :-( jedno vraví ,,prestaň s tým!" druhé vraví ,,pokračuj!" čiže tiež mi rovnako šibe :-? ale to je super, ked ti tak zbehla váha :-) aa aké sú to lieky? ;-) aj ja ich chceeeem :-D držím palčeky zlatko, nech sa čím prv vyliečiš :-)

2 cheetah cheetah | E-mail | Web | 9. února 2011 v 16:52 | Reagovat

hej?.. niekedy mám pocit že skončím na psychiatrii... :/:/... ovlaju sa AERINAZE ale neviem či to nie je iba na predpis maji..

3 K. K. | Web | 9. února 2011 v 18:37 | Reagovat

tu "nechutenstvost" nebo jak to napsat :D ti závidim

4 cheetah cheetah | E-mail | Web | 10. února 2011 v 11:36 | Reagovat

8-O  no možno závidíš ale veru nie je to bohviečo... dnes je už štvrtý deň čo užívam tie tbl a nemôžem dobre spávať a som strašne slabá vobec nič mi nechutí ale pritom som hrozne hladná a vysilená... :(... :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.